Tuesday 12 February 2008

akak exam unit cun?

benda nie berlaku minggu lepas...
aku nk kena pegi ke exam unit...first psl aku xleh add subject...secondly ader subject aku nk kena add manually...

yg first reason tu...aku xleh add subject psl tak jumpa academic advisor (AA) sem lepas...so bila nk add subject online tak boleh...
bila aku jumpa AA aku sem nie...AA aku on leave sem nie...no idea mane dia nk pegi...aku pun x kisah...
aku merayu lh mintak tolong sebab if not xleh register subject...then camner nk study sem nie...then dia siap perli aku lagi "its not my problem...u shall met me last sem" dlm hati aku "..."
nak tak nak aku kena pegi exam unit ngadu masalah aku nie...

secondly...aku nk add subject mpm1123...subject psl buat vclips...aku nk retake semula...dulu dh ambik masa beta...tp time tu main2, x serius, aktif ngan clubs n addicted to cs...dpt gred teruk...tu psl nk repair gred...ambik semula
since time class clashing ngan class lain...kena lh add manually :(

setelah sekian lama tak pegi exam unit...bertahun gak lh...akhirnya aku bakal menjejakan kaki semula ke exam unit nie
tp sblm tu...aku ader gak terdengar-dengar org ckp...akak kat exam unit cun...siap kluar topic kat forum lg citer psl akak exam unit lawa...tp takleh lwn lh topic akak hb1 mini-mart...gempak n berita meletup-letup...masing2 jdk buaya n gatal psl akak mini-mart hb1 tu...hohoho

as a result...third mission aku...nk gak tgk sejauh mane lawa or cun akak nie seperti yg digembar gemburkn...

smpai exam unit...ader dua counter...satu counter laki...lg satu counter pompuan...confirm lh aku bratur counter pompuan...hohohoho
aku tgk akak tu...then mata liar lh tgk dlm ofis tu...tercarik2 gak aku...mane satu akak cun yg dimaksudkn...
lepas puas mata mencarik...kepala kiri kanan...sampai giliran aku...aku citer problem aku...
lol...kena marah siot aku dgn cara tidak meninggikn suara...siap perli lg aku...
garang siot!
cam biasa lah...aku buat muka senyum/cool...harap2 kurang skit tension dia...
then dia suruh aku tunggu...

bab nie aku tension...MENUNGGU...aku cukup x suka menunggu...tunggu org or buat org tertunggu
sikit punya lh lama kena tunggu plak tu...sekor demi sekor masuk office...tiap kali lif bukak...mesti rmai yg mai
awal sem...semua problem sama...xleh add subject online
tp satu benda yg aku blaja...kalo korang nk jumpa or nk tau bape byk player Iranian kat MMU nie...mai lh exam unit...ramaaaaaaaaaaaai gile siot plajar2 Iran...non-stop mai...dh rasa mcam aku blaja kat oversea plak

lepas 45 mnt tunggu...aku dipanggil...jumpa assistant manager exam unit...cam biasa lah...dia tanya aper problem...aku ckp psl AA...fuhhhh...terus dia bg aku lecturer siot...lama plak tu...dh mcam mak aku lh plak...mcam2 nasihat dia bagi...fuuhhh bagus2...dpt nasihat percuma...aku rasa sebahagian dr pakej perkhidmatan kot...dpt nasihat n balun cukup2...selit2 perli gak

selepas aku amati carta organisasi...survey satu office...mata liar meronda...
rupa2nya akak cun yg dimaksudkn adalah akak kat counter td...laaa akak garang nie ker?
xder lah lawa sgt...but not bad also...sedang2 lh...aku bg 6/10...
bila dia duk kat counter nmpk cam lg tinggi dr aku...then masa dia gi restroom...rupa2nya lg rendah dr aku...pakai tudung...
tp xleh lawan lah akak hb1 minimart...hehe

aper2 pun...aku suka akak assistant manager tu...walaupun dia bg lecture...perli aku...tension n marah kat aku...but still bole tersenyum...buat lawak...tu mcam kita mahu...mesraaa!

7 comments:

Anonymous said...

ye la...kau kampang podoh pangang pahalol pengap xhit. dah tau nak add subject utk sem depan...pegi ah jumpa AA sem sebelum! benci la org yg tak reti bahasa ni.

Anonymous said...

betul tu, jgn la nk salahkan AA kalau xleh register subject. ada banyak masa untuk jumpe AA. rajin2 la gi jumpe.

LoMaK said...

lol...kutuk plak

Anonymous said...

aku suka wei akak kat xm unit yg muka garang tu, taste aku. hahahahha. sapa la andartu tu, apa masalah kau ngan lomak daa

LoMaK said...

ahahaha...sape plak ko?

LoMaK said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bahaensem. akak finance aku punya ok !!!