Friday 2 January 2009

Digesel2 sewaktu Konsert Avril~!

alang2 dh citer psl konsert Avril Lavigne...
meh aku nk habak salah satu peristiwa menarik brlaku sewaktu konsert
disebabkn terlalu minat kt Avril Lavigne
aku beli lh tiket paling mahal...RM338
konon2 nk nmpk clear Avril dpn mata huhu

konsert dikatakn brmula 845pm tp aku smpai awal gilee...245pm camtu
nk beratur paling depan pintu entrance
supaya dpt duk paling dpn bila pintu gate bukak
ingatkn aku antara yg terawal smpai
bila smpai jr stadium merdeka tu...dh rmai beratur...wth
ada dh smpai dr kul 12pm...1pm...gilee lh...lg smangat dr aku hoho

actually sblm dtg konsert...
aku dh active kt forum MAS avril fans...2 or 3 minggu sblm konsert kot
so yg best join forum nie
walaupun dtg sorang2 (member2 lain x lyn avril...haihhh)
time konsert tu aku xder lh keseorangan
smpai jr stadium dh bole tau mane satu geng2 dr forum sebab diorg pkai baju yg sama...tempah khas utk konsert nie
ikutkn aku nk beli gak tp dh terlmbt sebab diorg dh order tshirt tu
cam biasa lh first time jumpa kwn2 dr forum real life...rasa segan2 lh nk tegur sebab mostly chinese
tp diorg nie super cool beb~! peramah gilee...so xder lh rasa tersisih hehe
sementara menunggu ambang 700pm utk gate dibuka...kitorg pun saling berkenalan

malas nk cerita what happen during the 4 hours waiting
karang panjang sgt lh plak
kita trus jr borak time gate nk bukak
bila almost 7pm...smua org yg mulanya duduk dh start brdiri
aku usha gak lh barisan beratur...panjaannggggg gile hoho
bila gate dh bukak...adegan tolak menolak himpit mghimpit brmula
aku rasa...aku antara 20 terawal masuk huhu
bila lepas jr gate tu, aper lagi brlari lh ke tgh padang nk dpt spot terbaik
member2 forum yg dh lepas awal dh cop kn tempat tgh2
so kitorg nie geng2 forum fan avril duk setempat... btul2 kat pghadang

ingatkn beli tiket paling mahal...dpt lh view trbaik/jelas
skali jauh gak siot...adehhh
depan kitorg ader plak zone vvip...alahai...
ader lh dlm 9 baris kerusi...panjang gak sehhh
zone vvip nie harga dr RM600-RM800...skali ngan charity (gile mahal!)

sementara tunggu konsert start, hujan lh plak renyai2
dlm hati aku x kisah...

alang2 nk hujan biar hujan skrg jgn hujan time konsert
kemudian security start bg baju hujan plastik...fuyoo dh prepare siot diorg
bole kata sorang satu dpt hehe
panas siot baju hujan nie bila pakai...brpeluh dibuatnya...
lepas 15mnt pakai camtu...xleh tahan panas, trus koyakan ala2 hulk :))
basah pun basah lh janji x panas
a few minutes later just nice jr hujan brhenti hoho

tgk jam dh 845pm tp kelibat avril masih xder
aper lg...start tension lh...takkan konsert artis internationnal camnie pun janji melayu kot argh!
kemudian 917pm camtu baru lh konsert start!
aper lg smua cam kena serang histeria bila avril muncul haha
maka brmula lh konsert yg dinanti-nantikn buat sekian lama setelah byk dihimpit kontroversi

tgh syok2 layan lagu avril nyanyi...
tiba2 salah sorang kwn pompuan forum mengadu
ada mamat laki gesel2 blakang dia (gesel ape? phm2 sendiri lh)

tiap kali loncat2 dengar lagu mesti dia gesel2 blakang
dia describe lh laki mane
aku cari laki tu...mak aihhh taliban mane plak sesat kt konsert avril nie
jambang ala2 osama...muka mcam org tablikh (serius x tipuuu)
umur aku rasa dlm middle 30

aduhhhhh biar btul mamat nie layan avril?!
dh lh tu...tiket paling mahal plak tu dia beli...biar betiikk?!
muka serius nmpk cam golongan pendakwah...alim
senang cite gaya cam penyokong pas (gaya jr...tiada niat unsul politik disini)
tp buat aper kt konsert camnie?

sblm konsert parti pembangkang ada ckp
nk buat demostrasi aman sbg bantahan kpd konsert avril nie
dengar citer ader flyers disebar kpd pengunjung sblm konsert
tp takkan dia salah seorg dr geng2 tu
kalo ya pun dr golongan pembantah...takkan masuk stadium sama lyn konsert?

kwn aku yg kena gesel td marah dan rasa disexual harassment
dia mintak tolong aku bgtau security yg jaga pagar
complain kn utk dia psl aku duk dkt ngan pagar
lepas dh bgtau security tu
security tu ckp mintak kwn aku nie ke depan
jauhkn diri dr laki tu (wth...thats the best u can do bro security?)
so aku pun change spot ngan dia

bila dh change spot
aku xder lh btul2 ambik tempat sama
aku jauhkn skit dr dia...
kwn aku yg sorang lg nie plak jd mangsa psl mamat tu blakang dia
tp dia laki...xper lh kot hoho

sepanjang konsert brlangsung
hati aku x tenang
slalu gak lh pandang blakang perhatikn mamat tu
bukan aper takut tiba2 dtg dkat ngan aku
gesel2 bontot aku plak hoho

dia aku tgk mulut x kumat kamit
x gerak lgsg (confirm x hafal lagu) (ntah2 first time dengar lagu2nya)
tp still muka nmpk cam tgh enjoy konsert tu

lg satu perkara buat aku cuak
disebabkn gaya beliau seakan2 taliban
takut gak dia nie suicide bomber
ye lh sblm konsert kn byk sgt bantahan diterima
dlm otak aku dh pikir mcam2...benda2 mengarut pun ada haha
ader terpikir gak kalo btul2 dia nie suicide bomber
mati aku kt konsert nie...masuk neraka lh jwpnya
yer lah mati kt konsert hiburan sosial laki pompuan brcampur huhu
berfantasi plak aku...nie mesti byk sgt trpengaruh dari filem2 haha

lebih kurang 2 jam camtu konsert berakhir
syukur xder benda x elok terjadi

abis konsert aper lg smua org brgambar brbackgroundkn pentas
kitorg yg dr fan avril malaysia nie sempat ditemuramah 8TV
bwh nie gambo2 sblm n selepas konsert ^^























7 comments:

Anonymous said...

Lomak ... gesel menggesel ni adalah biase di dunia Arab .
Tak caya , kau naik la bas kat sane . berhimpit himpit , mesti ada yg kene gesel , siap bukak seluar lagi . :))

LoMaK said...

gesel pipi tu biasa lh kot
tp gesel bontot smpai rasa benda keras...gileee lah...sape nk siot?!

tp kt arab takkan sampai bukak seluar...tu dh consider sodomy hoho

Anonymous said...

haha , itu adalah kisah benar dari ustazah aku yg dulu lama kat arab. kat sana mmg camtu . ganazzz

LoMaK said...

lol...maksud ko pompuan kr yg kena?
negara mane?

Anonymous said...

wth?!bodoh gile.and pervert gile!

Anonymous said...

Ko tinggal semayang asar-maghrib ke, zohor-asar-maghrib-isyak ke atau ko memang spesis tak smayang?

Anonymous said...

Hahahaaha..baikkk punya komen yg atas ni..bgus bgus..hahaha