Tuesday 3 April 2007

End road for Lanun Rangers...

ramai yg tanya...apsal lama dh aku x post...dh xder mood nk post?...dh malas ker?...dh stop ker? actually...aku tunggu game terakhir in our group...baru then nk continue posting dlm blog nie... memang tak dinafikn aku masih menaruh harapan...mgharapkn miracle happen last game utk layak...
Kipas Lipas kena menang 5 - 0 keatas Cyberheat baru kitorg layak...tp apakan daya...miracle not happening...Kipas Lipas tewas 3 - 0 kpd Cyberheat...
Lanun Rangers totally out of the league :(

Jdk disini aku nk citer sikit sinopsis last game kitorg...
kitorg jumpa Cyberheat...sblm game...atas kertas kitorg memang kalah...dan ramai beranggapn kitorg akan kalah besar ngan team nie since team nie memang kuat...dh nama pun team foreigner...badan diorg xyah citer lah...semua 2x ganda besar dr player kitorg...huhuhu

utk game ini...kitaorg perlukn menang...bukan seri atau kalah...hanya menang membolehkn kitorg layak...sebab tu sblm turun...masih2 semangat berkobar2 utk menang...
xmo citer panjang lebar...hati hingga saat ini masih pedih, pasrah, sembilu, terluka dan menangis terkenangkn game tersebut...

game berakhir seri 2 - 2...mula2 kitorg bolos dulu...then dlm tempoh 2 3 minit begitu kitorg kejar balik...jdk 1 - 1...jaringan tanduk oleh Dol (score gak akhirnya star kitorg sorang nie...hehe)...then second half...minit ke 13 kita berjaya menjaringkn gol...medahului 2 - 1 oleh jaringan fahmy (gol lawa lob keeper dr syp kanan)...dan nasib tidak menyebelahi team kami...5 mnt terakhir...Cyberheat berjaya mengejar semula...berjaya menjaringkn gol dan keputusan tamat dgn 2 - 2 :((

aku rasa punca utama kekalahan ini dr diri aku sendiri...keputusan utk mengeluarkn pertahanan dan ganti dgn pertahanan jugak...patut fwd kluar ganti def bila kami sedang mendahului...haihhh...keputusan ini akan aku menyesal sampai bila2...mimpi ngeri dlm hidup aku...pengajaran sgt sgt berguna kpd aku...sampai bila2 aku akan rasa bersalah kpd team ini atas decision ini...sorry guys :( (if not we qualify.. :(( )

aper2 pun...team ini berjaya juga menepis desis2 bakal dibelasah oleh Cyberheat...
kami berjaya memberi tentangan segit dan memperolehi mata dr perlawanan ini...


mcam biasa sblm game kitorg brkumpul atur team strategy n gameplay...ader 20 org wooo nie...aku kat tgh2 pegang board hijau (nmpk tak?)...huhuhu

















sblm game start...last words sesama players...baju biru(fz) n baju putih(najib) keeper kitorg...yg kiri skali tu penjaring gol pertama kitorg game nie...Dol ^^




















precious moment forever...kitorg meraikn gol kedua jaringan fahmy...time nie semua yg kat bench lari masuk padang raikn gol...rai gol mcam dh menang game lh plak...ahaha...kenangan terindah...hehehe (patut ramai lg join tp yg lain tgh lari ke kitorg...huhuhu)

No comments: