Tuesday 17 April 2007

Hot Hot Hot~!

hot hot hot~!!
tu jer aku bole aku ckp...pembuka cerita kalinie...

aper yg hot?

aku baru jer dpt tgk full konsert AF5 week 5 semlm since sabtu mlm aritu ader tourney bowling...so x dpt lh tgk...lupakn kejap psl persembahan nyanyian pelajar...aper yg aku nk kongsi di sini ialah...pengkritik jemputan...Syafinaz...walauweee...damn hot sehhh...walaupun umur dh cecah 30...tp mantain beb...hohoho...dh lh smart...high education...independent...merced...lawa plak tu...thai look...walauweee...untung sape dpt...ahahaha

(kick fauziah latif n let syafinaz be permenant judjes...hehehe)

secondly hot...segmen kejutan utk shawal...kemunculan Erra Fazira...waahhhh...janda sorang nie...mantain hot jugakk...suka gilee aksi dia buat "agogo"...seksi n geram beb...nk tau how? watch the konsert back...hehehe

lastly hot...of coz non-celebrity status but consider celebrity to some of us...auntie mini-mart hb1...or i prefer 'awek' mini-mart hb1...semlm pegi lh mini-mart lepas dh lama gilee x pegi...nk beli maggi sv duit mkn...skali masuk...terpegun kejap...speechless...wahhh dia pakai kebaya maroon sehhh...tu blum tgk dia senyum lg...haihhhh dugaan dunia...hohoho :x

dh takyah nk tuduh aku yg bukan2...korang pun sama gak :))
kita hanyalh insan yg lemah...hehehe

No comments: