Thursday 5 April 2007

Muffin "Miss You" - Zarob ^^


arinie aku sungguh terharu...sampai2 bilik zarob bg aku muffin...atau bole dikatakn hadiahkn aku muffin "Miss You" kat aku...hehehe...dh lama gilee x dpt hadiah dr org...nk harapkn pompuan bg memang jgn mimpi lh (dh kata loser hoho)...apsal tetiba dia bg muffin nie...aku pun xtau...mood baik kot...huhuhu...dia beli kat gerai cyberprenueship...gerai geng maman (kena paksa oleh maman kot...ahahha)

pelik gak...skrg nie...aku ngan zarob slalu gado...xtau apsal...ader jer benda kitorg gaduh...bercekak(debat) benda2 x masuk akal...hehehe...tp cam biasa lh...arinie gaduh besok dh baik semula...aper2 pun aku byk terhutang budi ngan zarob sepanjang aku kenal dia...thanks alot zarob, jasamu akan dikenang selamanya...dia kwn paling pelik dan menarik penah aku kenal...memang x jumpa kwn camnie kat mane2 :)) ...tu psl dia bf aku...minta maaf byk2 zarob kalo ader salah n silap...jgn dendam erk :d

damn zarob lg tinggi dari aku...ahahaha

2 comments:

miszeita said...

zarob so sweeeeeett...

bertuah ko dpt bf camtu :)

LoMaK said...

ahahaha yeahhh jgn jelesss :p