Wednesday 11 April 2007

Must Read Comic~!!

beberapa minggu yg lepas...dh x ingat bila tp lama gak lah...aku perlu siapkn major assigm and salah satu requirementnya kena ader scenario(narration)...

as a result aku telah mintak jasa baik rakan2 utk bantu aku untuk bantu aku...jadik para pelakon utk assigm nie...assigm nya perlu buat scenario comic ala mcam storyboard tu...patutnya benda nie bole lukis jer tp since nk buat gempak n menarik...aku decide nk buat ala2 motion pictures...huhuhu


pd mlm pertama outing utk production ini...aku mintak bantuan joe n slampuck utk jdk pelakon...malangnya disebabkn kamera buat hal (xtau function)...terpaksa lh cancel...kasihan mereka...sorry2 geng...huhuhu

the next day...skali lg msg sorang demi sorang mintak jasa baik sesiapa sudi bantu...nasib baik 5 insan murah hati ini sudi membantu...baha, azrin, najib, nurul n amy...mcam biasa dpt pelakon2 nie semua last minute...fuhhh...nasib baik diorg free...msg n call on the spot terus agree n terus kluar...huhuhu

walaupun ader yg punya assigm n serangan nyamuk non-stop mlm tu...diorg tetap sabar membantu...tengkiu2 so much guys...aper2 pun mlm tu walaupun masa production sgt lama dr kul 9pm - 1am tp memang seronok n enjoy....sorry2 janji melayu...aku ckp 2 jam jer tp melarat sampai kul 1...x sangka ingatkn sekejap rupa2nya lama sehhh...kata preparation kurang...huhuhu

lastly...lg skali...jutaan terima kasih atas masa yg diluangkn utk membantu assigm sy ini...jgn risau...aku x lupanya kena blanjer korang semua mkn...suatu hari nanti pasti akan ditunaikan ;)











watch better resolution here :

http://img243.imageshack.us/img243/1320/scenario2bc7.jpg
http://img291.imageshack.us/img291/7066/scenario3ms0.jpg
http://img241.imageshack.us/img241/4213/scenarioho8.jpg

No comments: