Saturday 14 April 2007

Aku muka celebrity?!

ahahaha...ini benda menarik aku jumpa kat internet...hasil melawat n explore page2 friendster kwn2...maka terjumpa lh satu website menarik nie...dia try carik muka celebrity yg almost look similiar dgn muka kita...tgk lh hasilnya wajah aku...muka celebrity mane mcam aku...eh2 silap...aku muka mcam celebrity mane...ahahahaha...lawak2...


sape Bic Runga? aku pun tak kenal tp ader ker patut muka aku ader iras2 Utada Hikaru...dhtu ader sikit2 mcam Beyonce...AHAHAHAHA...
Patrick Kluivert?! i dont think so...hohoho


then aku try lagi satu gambar...gambar yg lain...different pose...


fuyooooooooo...muka aku ader iras2 Alessandra Ambrosio siot...
supermodel sehhh...ahahahahaha
dhtu ader plak iras2 Jessica Simpson... :))
tp yg penting skali...ader iras2 pelakon pujaan aku...Tony Leung!!

4 comments:

ekyko said...

disebbakan muke celeb byk muka pompuan.. jd sah la lomak nie... byk muke pompuan compare lelaki.. muahahahha...

LoMaK said...

ahahaha...kata babyface...ahahahaha

dYnA said...

HikArU uTadA??
=))
mMg LaWaK!

LoMaK said...

ahahaa...tp bila aku tgk balik...renung2 semula...ader lah iras sikit2...ahahahahahaha