Tuesday 1 May 2007

Ditangkap meniru??

minggu lepas baru jer lepas exam BHM...dlm exam nie...aku kena pindah tempat duduk psl perbuatan mencurigakan...ahaha...mane tak nya...mata liar kiri kanan...yg jaga exam tu plak...dr awal sampai akhir exam mata kat aku jer...memang tunggu masa jer lah nk tembak aku...alahai aku tgk dewan tu...ramai gak lh pandang kiri kanan...cuma diorg x nmpk sangat kot...huhuhu...tension nya psl...aku tembak baki soalan...terus submit...ego ego

actually nie second time jdk kat aku...yg first time...perbuatan aku disyak mencurigakan gak...dia pelik aku asyik pandang bwh...then dia suruh aku bangun n kluarkn semua barang dlm kocek aku...aper lg...aku kluarkn lh semua...ambik ko obat...xder aper2! ...iskh2...aku kalo tgh pikir memang pandang bwh...carik ilham...flashback...remind back notes...tu yg dia ingat aku meniru notes kat bwh kot...huhuhu...

aper2 pun...gilee nk tiru notes...bwk notes dlm exam...setahun kena gantung wooo...xper lah kot...dh cukup lama aku kat mmu nie...skrg nie x sabo nk grad jer...

4 comments:

Anonymous said...

lain kali lomak, cuba ko pandang atas ke siling jer. Tengok dia syak tak. :D

LoMaK said...

ahahaha...kalo camtu...camner nk meniru...huhuhu

Anonymous said...

ko tak yah meniru punya...ko kan pandai... :D

LoMaK said...

ahahaha...kalo pandai...xdernya aku blaja kat mmu nie...aku dh kat oversea...huhuhu