Thursday 3 May 2007

40 Things About Me~!

hehehe...aku rasa ramai dh tau psl nie...sape yg ader friendster aku or penah masuk page friendster aku...mesti dh penah baca...since tak lama lagi sem 3 dh nk abis...aku nk renovate or setgh org ckp extreme make over page aku...so sblm aku delete dr page friendster aku...better keep it as kenangan here in my blog so that people and myself can keep track on it...bukan aper kalo delete kat friendster terus hilang selamanya...xmo lh camtu hehehe

so here you go...40 things you must know about myself ^^

[1] Emosional
[2] Sensitif
[3] Pemalu
[4] Pendiam
[5] like pink, my surrounding n stuff pink but dont really wear pink
[6] x minum air panas, susu putih n kopi
[7] x mkn sayur2, ulam2, sotong, tembikai susu, manggis, ikan sungai, masakan terlalu pedas, sushi, laksa, siput sedut, lala, tapai, ikan pari, tempoyak, belacan, sireh, etc2
[8] air sejuk, ayam n durian all time favourite
[9] takut bawak n jdk pembonceng motor
[10] takut n x berani sentuh binatang
[11] x tahan asap rokok, hidung sensitif
[12] shopping longer than girls
[13] kaki wayang
[14] kaki komik
[15] kaki majalah artis
[16] suka ikuti berita semasa n sukan (EPL)
[17] suka berdebat n perbincangan
[18] sangat penyabar?
[19] selalu mengalah?
[20] dahulukan perasaan orang lain dr diri sendiri
[21] understanding?
[22] bole mengawal perasaan?
[23] never give up till the end
[24] sangat peramah n pendiam ikut mood n situation
[25] mata takleh duk diam
[26] bila malas sgt malas, bila rajin sgt rajin
[27] suka tipu sunat n pandai goreng
[28] suka buat keja last minute (cant help)
[29] kaki sakat
[30] very2 not outdoor person (x suka benda2 lasak)
[31] suka pemandangan pantai
[32] suka pemandangan langit
[33] mudah mesra dengan kanak2
[34] layan semua jenis muzik asalkn famous n sedap didengar
[35] open minded n romantik person?
[36] cukup2 x suka lalat
[37] hates one way communication
[38] pantang dgn orang suka emo n tinggi suara
[39] pantang dimarah
[40] mudah memaafkan tetapi tidak mudah melupakan

as a result...korang sendiri decide diriku yg sebenar...hohoho
another things aku tak suka org yg sikit2 nk emo, pemarah, suka tinggi suara, suka ikut kepala sendiri, selfish, annoying, mulut laser...plz dont be around me...i bagging u [-o<

No comments: