Tuesday 22 May 2007

KoKo with 40++ Programs

wahahaha...x lama lagi aku akan melangkah ke alam baru...alam pekerjaan...buat practical training...so cam biasa...sblm nk carik tempat keja...kena lh siapkan resume ngan cover letter...sedar x sedar masa tulis resume bahagian kokurikulum (koko)...aku dh join lebih 40 programs dlm tempoh lebih 4 tahun kat mmu nie...hohoho

gambar nie sbg bukti...itupun byk tag2 dh hilang n ader sesetgh program memang xder tag...sambil tu ader lh terselit tag ex-rumet...time nk blah dr hostel diorg x bwk balik...dr buang biarlh aku simpan sbg kenangan...hehehe


tapi aku tak nafikan...bila kita byk join program...bergiat active...kita akan belajar byk benda tentang kehidupan ini...kenal ramai org...kenali ragam dan sikap sebenar manusia...kelemahan dan kelebihan...kekurangan dan kebaikan...cara mghadapi dan mengurus situasi2 yg berbeza...dan juga memantangkn kita sedikit sebyk...joining events really change my mind n mentality


tp jgn tuduh aku gile kuasa plak...aku suka join program psl minat...seronok bekerja n tambah kenalan...kalo btul aku gile kuasa awal2 lagi dh pegang mcam2 jawatan dlm club2 since aku join lebih 6 clubs every trimester...hehehe

No comments: