Saturday 5 May 2007

Kisah nasi lemak cyberia & hp

x byk aku nk citer tp aku rasa patut kongsi psl aku rasa benda nie menarik...huhuhu

td joe@jundak ngan aku baru jer balik dr beli nasi lemak kat cyberia...ala blakang blok c tu...famouss wooo semua budak mmu patut tau kedai nasi lemak tepi jln tu...sedap wooo psl ayam dia masak berempah...huhuhu
tp aku bukan nk citer kesedapan atau nk komen aper2 psl nasi lemak diorg...
aper aku nk komen psl hp diorg!

masa mula2 sampai cam biasa lh...kena tunggu psl ayam dia masak lama...dh byk kali kena sampai dh lali kena tunggu kalo nk ayam rempah situ...tiba2 brother tgh masak ayam tu jwp phone...aku ingatkn sape lh yg call...rupa2nya bos pompuan yg call...yg lawaknya...boss pompuan tu call dr dlm van! van tu x sampai satu meter pun dr gerai tu...park btul2 depan gerai tu psl gerai nie tepi jalan...ahahaha lawak lawak...walaupun jarak sgt sgt dekat tp mereka tidak mahu membazirkn teknologi yg dimiliki...hehehe

then second lawaknya...lepas call si boss pompuan turun van and bantu brother tu...tgh siapkn nasi lemak yg kitorg order tiba2 dia dpt panggilan phone...nk tau aper yg lawaknya...dia masukan hp tu dlm tudung diaa!! tak tipu wooo...kira advance dan bijak...sambil hidang nasi lemak utk pelanggan sambil jwp phone...tanpa mengunakn tgn!!...hands free wooo...hohoho

thirdly yg menariknya...bila dh abis jwp phone tu...dia letak dlm kocek...tiba2 dia kluarkn lg satu hp dr kocek lagi satu...walauweeeee...dua hp siooot...memang bisnesswoman btul...pastu cam biasa lh...selit gak hp tu masuk dlm tudung letak kat area telinga...wa ckp sama lu canggih wooo...x perlu alat hands free...tanpa kos...semua gadis2 pakai tudung bole lakukan...2 in 1!! ...sambil tgn taruk timun kacang ikan bilis sambal kat nasi2 lemak sambil jwp phone...hebat hehehe

akhir kata...tengkiu so much joe psl blanjer aku nasi lemak!! ...siap nasi extra ngan ayam lagi...hehehe

No comments: