Saturday 26 May 2007

Top 10 Moments of MMU

tetiba aku rasa sedih...sebak...rasa nk nangis pun ader...
tertanya2 jugak mengapa...nk kata tinggalkn mmu...blum grad...hati berbisik2
rupa2nya sedih psl rakan2 ramai meninnggalkn mmu...rakan2 rapat...best friends...rakan ketika suka dan duka...gembira dan sedih...believe it or not...mata berair semasa menulis post ini...seribu satu kenangan kembali...sepanjang dh 5 tahun kat mmu nie...mcam2 peristiwa dan kenangan lahir dlm perjalanan menempuh kehidupan dunia ini...

so kat sini nk senaraikan 10 peristiwa paling x dpt dilupa sepanjang berada di mmu nie :-

not in particular order...

1. geng cs
2. geng bongle
3. geng voices
4. geng chess
5. raya open house
6. FC 10 and Lanun Rangers
7. join events & dj
8. my car
9. auntie mini-mart hb1
10. mamak kembar

kesemua peristiwa ini aku takkan dpt aku lupa sampai bila2...byk telah membentuk diri dan pemikiran aku...
setiap satunya ader kenangan pahit dan manis membuat aku tidak dpt melupakannya dan setiap satunya mengajar aku utk lebih bersedia mghadapi hari esok...

di samping itu...mereka ini sgt bermakna dlm kehidupan aku sepanjang berada di mmu...

1. fahmie
2. zarob
3. fz
4. joe@jundak
5. praba

tidak lupa juga kpd rakan2 lain yg tidak tersenarai kat sini...korang semua really give meaningfull into my life
gonna miss u all
really
will miss u guys so much
maafkan semua kesilapan, kesalahan, terlanjur bahasa, aper2 saja dosa aku pd korang semua
kalau umur panjang semoga dpt kita brjumpa lagi pd masa hadapan ;)

No comments: