Thursday 3 May 2007

Clan CS "Dora" wow!!

baru2 nie aku join tournament anjuran GDC...counter-strike or cs...
dlm event nie ader beberapa game dipertandingkn like Fifa'06, Warcraft FT, Dota and CS.
Julung kali ader tournament computer game kat mmu nie...thanks alot to GDC club for organizing it and keep mmu online games alive.

camner aku bole join tournament nie?...ahaha lawak2
mula2 aku xmo join tourney nie since dh bersara dr era join2 tourney nie...cs pun dh lama gilee tak main...tp bila si hekal nie promote kat aku its open tourney n ader team baru join...so aku semangat nk join...plan awal2 nk buat clan ngan zarob tp since dia busy dgn fyp maka xleh lh...then ajak baha buat team tp dia ader dh ader team lain...last2 aku decide malas nk carik...malas nk join

tiba2 sehari sblm tourney...si imran(kapten) nie ckp kat aku...kE dh register nama aku dlm team dia...aku ingat main2...sajer nk melawak...so aku abaikn lh...then besoknya...time aku tgh tourney chess mmu closed dia call aku...mintak id aku...lol ingatkan main2 rupanya btul2 dia masukan nama aku...nk aku main sama...pikir2 wth selamba lh join since pasnie ramai dh takder n blum tentu ader lg tourney camnie next time...

team kitorg nie dinamakn "Dora" ...aku tanya apsal nama dora? si kE nie ckp committee call mintak nama team time dia tgh tido...so dlm lalok2 mamai2 tu dia terpikir doraemon...so bg lh nama team "Dora"...wth :))
team nie dianggotai kE(leader), imran(kapten), syafiq(poyozer), nizam(slyfox), ali(alisetanx) dan aku sendiri

format tourney cs nie...winner n loser bracket...nk explain pun x reti...pening gak lah huhuhu...tp first game diorg jumpa team hostel mmu dr china...aku x main...map nuke...kalah teruk...2-16 tak silap aku...

second game ali tuka ngan aku...kitorg jumpa clan luar...x ingat plak nama team...tp match nie aku bole ckp history to us...why? team nie consider kitorg class B lh dlm cs...dlm open server slalu frag negatif...x sharp, experince kurang, jarang gile main and ader start main cs x sampai seminggu sblm tourney cs nie...ahahaha...believe it or not we won!! aku commander time tu...main kat dedust 2...since kitorg nie byk kelemahan so aku decide play slow and target tempat paling senang nk attack...yg seronok game nie...semua dengar koman n most important...tetiba semua perform!!...aku jer tak menyelah frag rendah...tp baik kapten nizam sapik or kE...semua bunuh baikkk punyaaa...terkejut aku...kagum aku...congrats to all!! aku rasa kejayaan ini tak lengkap tanpa sokongan rakan2 cs lain yg menonton time tu...meriah sehhh aku rasa game kitorg paling bising sorakan dr spectator...dh kata home...huhuhu...in the end 16-3...thanks alot to all

third game terus start lepas kitorg abis main...dlm 20 minute camtu...kali nie kalah 16-8 x silap aku...same map...tp aku x puas hati kalah game nie psl diorg main x pakai headpon so bole dengar aper kitorg ckp...dh lh duduk rapat gilee sesama team yg lwn...and diorg ghosting kitorg...mane tak nya...kitorg pegi B...semua dh tunggu...pegi A...semua dh ader...wth?!

aper2 pun...tahniah diucapkn kpd clan Dora...walaupun preparation consider takder...but we still manage to win~!!...cs u cant win alone...teamwork!!...its everyone effort ...everyone glory... ;)
ps : kapten perform bila awek duk sebelah jer :))




















ambik gambar sblm match start...
























final and last minute team discusion sblm match start...kiri skali tu Deevon...huhuhu

No comments: