Sunday 11 March 2007

Akak/Auntie HB1 Mart

hahaha...aku rasa memang famous akak hb1 sorang nie...bole kata sape buaya...lelaki bernafsu yg duk hostel semua kenal...hehehe

akak hb1 sorang nie sgt famous...ader yg x penah jejak kaki ke minimart hb1 sblm nie tetiba mai...ader yg x penah mai hb1 pun sanggup dtg lepas dengar citer betapa hotnya auntie sorang nie...dr cyberia pun ader...aper ntah lagi yg duk flat hijau putrajaya pun sggup mai...maybe nk tgk sendiri btul ker tidak...lepas dh tgk skali...hahhh hambik ko!! sehari 3x mai...kalah minimart hb3 nya jualan...ahahaha....

aper yg buat aku nk tulis psl auntie yg sorang nie...td aku baru balik dr mini martnya beli mop...peliknya tetiba ader dua org budak kecik tgh mgcolour atas meja depan mini mart tu...aku ambik masa gak lah nk tanya psl dua org budak tu...memanjang laki dia ader jer dekat ngan kaunter...kacau stim tul...nk tanya pun susah...bukan aper...aku rasa laki dia nie kuat jeles...tiap2 mlm ader...bila aku tgk line clear tgh bayar tu...laki dia kat luar kejap...aku tanya lh "tu anak akak ker?"...ahaha memang btul pun anak dia...terjwplh persoalan2 sblm nie yg mengatakan dia still ayu, hot mom, sexy psl xder anak...sama skali tidak btul...huhuhu...itu pun laki dia terdengar cam aku tanya somethings...dia tanya balik bini dia aper aku tanya...aku tgk cuak gak lh dia jwp...haihhhh...bukan senang nk jdk org lawa nie...bukan senang nk jdk bini lawa...huhuhu

kelakar gak bila ingat balik...si baha nie ader citer...bila dia masuk mini mart aritu kena tanya umur oleh laki dia...ahaha cuak ko...maybe ko ader muka perampas bini org kot baha...takpun natural born buaya face...hehehe

aper2 pun...akak hb1 minimart tu...nmpk sgt seksi bila dia pakai baju belang putih merah...hehehehe
maybe masing2 dh berangan..."bila bini aku dh 40...mesti hot camtu...mantain camtu " ahahahahaha :))


persoalannya skrg...braperkh umur akak hb1 tersebut?...sesapa penah tanya?

2 comments:

Anonymous said...

Asal aku sorang sajer yang ingat akak tu tak hot ah? tambah2 lagi sejak pasang TV beso tu kat minimart, dier bukannya greet customer. Hilang selera membeli aku.

LoMaK said...

ahaha sape nie...x baik kutuk wooo...huhuhu