Saturday 17 March 2007

Lagi Lagi Karaoke@Mines...

lepas menang bola petang nya...kitorg berempat kluar ke mines karaoke bg meraikan kemenangan pd mlm nya (i know mesti semua ckp patut buat kenduri doa selamat)...hehe
mcam biasa...barisan penyanyi2 yg sama...joe fz slampuck n aku...huhuhu

disebabkn menang petangnya...aku blanjer lh sorang satu lagu...muahaha (baik kan aku...hehehe)
tp susah gak nk carik 5th singer...semua busy plak mlm tu...kata ader tourney futsal besoknya...semua nk rest yg secukupnya...
mcam biasa sblm karaoke...kumpul tenaga dulu...kitorg pekena macD...then baru karaoke...

tp aper yg buat this karaoke more tragic then before...this time...kitorg karaoke 21 lagu~!!
bayangkn sblm nie 5 org karaoke cuma 18 lagu...tp 4 org karaoke nyanyi 21 lagu~!! ....crazy...lepastu masing2 hilang suara...tekak sakit...pancit :))

diorg sorang pilih 4 lagu...aku plak 9 lagu!!!...hohoho...i know...i'm a freaks...huhuhu
lagu yg aku paling enjoy mlm tu...Goyang Inul - Inul Daratista...hohoho...mcam histeria nyanyi...mane taknya...bila nyanyi lagu nie...tetiba momentum rise up...semangat gileee wooo...happening...dh kata memang aku favaourite lagu nie...lirik simple but menarik...da bomb!!
sebenarnya aku terlupa kewujudan lagu nie...tetiba konti sebelah kiri n kanan kitorg pilih lagu nie...serentak plak tu...kitorg pun xmo kalah gak...pilih lagu sama :))

aku ader video time kitorg nyanyi lagu inul nie tp segan nk share...malu sehhh...menari x hengat dunia...satu badan goyang...memang btul2 berdangdut dlm konti tu...huhuhu tp aku share video lain...enjoy~!


2 comments:

Anonymous said...

oit.. key x smp.. camne nk masuk af6 nih.. huhu..

LoMaK said...

ahahaa...tu psl x masuk af...kalo sampai...dh lama masuk...huhuhu