Wednesday 14 March 2007

aweks@terminal

huhuhu...taktau naper...sejak sem lepas...asal lunch jer mesti terminal
...asal lunch jer...terminal...asal terminal jer mesti lunch...
dulu mesti hb3...sikit2 hb3...asal lunch jer mesti kat hb3...hmmm...

bila pikir2 balik...tarikan utk kitorg ke terminal tiap kali lunch...AWEKS~~
sama gak mcam hb3 dulu...kitorg suka lunch kat hb3 psl masa nie...rush hour...so ramai aweks2 mkn kat hb3...yg duk luar atau hostel...semua bole jumpa time lunch kat hb3 tu...huhuhu

maybe disebabkn asyik muka sama jer...n daya tarikan dh kurang...mknan pun kurang sedap...maka kami beralih angin ke terminal...tp kat terminal yg bestnya...bukan saje budak2 mmu bole jumpa...budak lim kok weng...budak medic cyberjaya...awek2 office...pendek kata...semua ader...tu psl kitorg rajin ke terminal tiap2 ari...lgpun mknan sedap...byk choice...xyah beratur utk air...and aku suka soto mee hun sup...huhuhu

jgn salah faham...bukannya kitorg pervert...tp naluri seorg laki mcam nie lh...kalo laki x mcam kitorg...x suka tgk pompuan...maknanya tak normal lh tu...something wrong...huhuhu

dikesempatan ini gak...aku nk citer kisah arinie...ader sorang awek lawa...fuhhh fu fu fu...pakai baju hijau...seluar putih...rambut color dark brown paras bahu...hidung mancung...pakai selipar putih...beg tgn beso dark brown...dtg berempat ngan kwn2 dia...huhuhu...sesapa kenal...perasan sape...bole lh intro kat aku erk :d



aku suka gambo nie...ambik kat terminal...bas nie park rapat gileee ngan keta aku...nk tunjuk otai lh tu...nk tunjuk terror...damn2...dahtu sempat plak zarob buat posing maut kejap...ahahahaha

No comments: