Wednesday 14 March 2007

Demam AF5

Nampaknya AF5 nie dh bermula...tak lama lagi demam lh kot satu malaysia...mcam AF sblm2 nie...aku pun ader peserta favourite gak...hohohoho

Tapi aku cuak gak nk taruk peserta favourite nie...asal yg aku paling minat jer...mesti kluar first...asal yg aku suka jer...mesti kluar awal...tu yg tension...harap2 badi sama tak berulang...tp kali nie aku confident calon aku minat akan pegi jauh...huhuhu

aku bole kata peminat gak lah AF nie...slalu ikut perkembangan...tp aku consider demam AF masa AF 2 ngan AF 3 jer...AF 1 ngan AF 4 x ikut langsung...psl bosan kot...ahahahaha...tp kali nie...aku rasa aku follow kot...psl ader awek2 cun...muahahaha

Pada AF 5 kali nie...aku ader dua peserta favourite...huhuhu...yg pakai tudung "Haleza" 21' and "Diya" 21'...muahahaha
apsal aku minat dua nie? ...yg Haleza nie aku minat psl dia putihhhhh sehhh...dh lh mata galak...pakai tudung plak tu...syg org pantai timur lh plak...hohoho manakala Diya plak aku minat psl dia lawaaaaa...ayuuuu...another things...we share same month...July! and we both KL!!
aper yg lebih penting...aku minat dua2 nie...psl dua2 peserta AF nie x lebih tinggi dr aku...just nice :))
Nanti bila aku jumpa better pictures diorg berdua nie...aku upload balik...yg penting...harap2 AF kali nie x bosan mcam AF 4 lepas...kasi lh gempak mcam AF3...huhuhuhu














No comments: