Friday 9 March 2007

Kecewa Kecewa Kecewa Sedih!!

haihhhh...tewas tewas dan tewas lg...selepas tewas 2 game pertama...game ketiga mgalami nasib yg sama...kalah :(

walaupun formation & gameplay kami better dr game sblm2nya...nasib tidak menyebelahi kami...maybe next game kot merasa nikmat kemenangan...takkan pun...nikmat mendpt point...mata pertama...harap2 lh...mari ramai2 berdoa utk kemenangan...hehehe

ader beberapa andaian dibuat punca kekalahan seperti badari xmo masuk pdg rawat player, players x solat asar, x menutup aurat, mel****p sblm match, byk minum ais batu, tekanan blaja/assgm, masih solo(xder gf)...dan mcam2 lg lh...huhuhu...aper2 pun now we must consetret next game...gogogo Lanun Rangers~!!

Aper yg penting skali...sy memohon seribu kemaafan kpd mereka yg hadir memberi sokongan kpd kami...terkejut gak ramai yg turun bg moral support tetapi mereka pulang dgn kehampaan kerana kitorg x menang or at least score goal...sy btul2 rasa bersalah...diharapkn result ini tidak mghalang korang semua turun pdg lg skali for the next game...sokong kami lg skali...hehehe

aper2 pun...sy sgt2 hargai pd mereka yg hadir petang tu...terhutang budi pd anda semua...korang memang rocks~!!! ^^

6 comments:

miszeita said...

tak berkesempatan nak turun support korang lg... next game biler? huhuhu...

LoMaK said...

ahahaha
hari jumaat nie :D

Anonymous said...

aku dah agak dah ape nak jadik..so aku balik dulu smayang asar ngan maghrib, kang terbongkang smayang sbb tgk match kalah lak, aku yg tensen hehehehe

Anonymous said...

aku dah agak dah ape nak jadik..so aku balik dulu smayang asar ngan maghrib, kang terbongkang smayang sbb tgk match kalah lak, aku yg tensen hehehehe

miszeita said...

uikx! cptnyee... huhu... tak sempat nak plan ape2 ni! huhu...

LoMaK said...

jumaat nie dtg eita!!