Saturday 10 March 2007

Rejected by Google Advertisement!!

masa memula recover back camner nk bukak blog aku...aku ngan zarob tercarik2 gak camner nk taruk google advertisement nie...memanjang masuk page2 web ader jer benda nie...nk gak merasa page aku ader...bila blaja blaja baca baca...terjumpa lh camner nk taruk google advertisement nie...
ingatkan bole terus dpt taruk advertisement...rupanya kena apply dulu...so apply lh n tggu jwpan huhuhu
later then bila check inbox (kagum cepat gak diorg reply)...skali nie diorang ckp :

Unsupported language: We have found that the content of your site isprimarily in a language that we do not support at this time.

ahahaha...damn2...haihhhh...malay language takleh plak...nmpknya pasnie nk kena tulis blog dlm english language...tp aku mane lh power dlm english...stakat english pasar bole lh...huhuhu
kalo aku karang dlm english...message aku aper yg tersurat dlm hati taklh sampai sepenuh hati...takper2 maybe later kot aku karang english plak...hehehe

tp heran gak...malaysia nie majority bole paham english...yg melayari internet pun berjuta2 hampir sepanjang masa...tp malay language tak diiktiraf...kalo laman dlm bm pun...taruk english nya advertisement...semua paham...semua bole baca maaaa...haihhh

2 comments:

miszeita said...

tak terer english? biar betik!! masuk team debate ok je. huhuuh...

LoMaK said...

ahahaha
btul lah...tak power bi...dulu spm teruk jer...muet pun x ambik lg nie