Sunday 18 March 2007

Diya Out?! WTF?!



haihhhh...nie menambah lg tension aku...wadafukk?!
nmpknya badi lama berulang semula...arrrggghhhhh~!!
asal peserta yg aku minat jer mesti kluar first...asal aku minat jer mesti kluar dulu...
dulu masa AF2 aku minat Edlin...dia kluar first...
then masa AF3 aku minat Elliza...dia pun kluar first...
skrg masa AF5 aku minat Diya...dia pun kluar fisrt...whats happening here?!!

apsal badi sama berulang?!!!...
next season AF...aku sokong yg aku sendiri x minat...maybe yg aku x suka tu...kluar first...harap2...tension2~!

nasib baik ader sorang lg awek aku minat...Haleza...kalo dia pun kluar...memang aku mogok tak tgk dh AF5 lepas nie...
siap lh ko astro kalo ko kluarkn Haleza...aku cabut astro kat rumah bg kat mamak yg xder astro...tak pun bg kat makguard hb4...kesian gak tgk bosan xder benda nk buat...
pastikan Haleza ke final~!!

dh lh aku tension...si fz nie buat palat...aku x tgk lg AF5...dia dh beriya2 semangat sms aku result konsert pertama AF5...p#$%&@ lh...dh x surpise dh aku...mentang2 dpt tgk kat rumah...nk kasi aku jeles...busuk hati tul...arrghhh~!!

cepat upload konsert pertama AF5 kat torrent...aku nk tgk!!

No comments: