Sunday 11 March 2007

Trip To Mines

pd hari jumaat lepas, mlm sabtu...zarob, fz ngan awek dia, parab(syed alwee), slampack n aku pegi ke mines nk tgk movie 300...kitorg gerak dlm kul 900(extra 15mnt lmbt parab nk isi minyak plakk) wyg kul 945...gilee mane sempat...

sampai jer mines memang tepat jangkaan aku...tak sempat...sampai dlm kul 950...kitorg beratur gak lh...gamble selamba tgk wyg lmbt sikit pun xper...harap2 iklan sblm movie tu lama...huhuhu...harapan kami mcam musnah tgk skrin 300 kul 945 nya mcam dh sold out...kul 12 nya pun sama...merah n sold out...kecewa2 harapan cam dh berkecai...dlm otak aku dh terbayang tgk "puaka tebing biru" second plan(wtf tgk film malay kat wyg?!! no way!!)...huhuhu

tp ini lh org pggil miracle kot...hikmah mai lmbt...ntah camner plak tetiba gadis di kanter tu member kitorg :)) diorg kenal dia masa kat desa IT penang...aku dh kenal lg lama...kitorg dh setahun class sama...kata majoring sama...tp still aku tak tau nama dia...ahahaha damn2 jahatnya aku...aiyarrrkkkk ...then everythings setel...ckp jer nk seat mane kul bape...kul 1130 meh ambik tiket...setel!! ...wahhh tengkiu2 so much dear...sorry2 lupa nama pdhal dh jumpa kat desa IT penang...siap duk semeja tanya nama n borak lg...next time tolong lg erk...huhuhu

journey kami di mines berterusan...sementara mnuggu masa bowling...kitorg macD isi perut...then nk bowling...tp ramai...waiting list dh 12 nama tgh tunggu giliran...gileee..kalo nk tunggu memang tak wyg lh kitorg...last2 kitorg pool...huhuhu ...aku xmo citer byk psl pool psl nk citer aper kitorg buat pastu...tp satu jer nk ckp psl pool...zarob pukul mcam noob tp bola masuk...kagum sial aku :))

then after 45 mnt pool...aku paksa budak2 nie karaoke kotak gak psl sblm tu...kitorg vote nk pool atau karaoke...menang kat pool plak...tak kira...aku nk karaoke gak!! psl nk lepas tension dgn menyanyi!!

sampai giliran lagu aku pilih...aku cukup tension psl lagu yg aku nk nyanyi takder...wtf...dlm byk2 lagu ko ader...lagu famous nie ko xder...tension gilee aku...emo! emo! ader ker patut lagu "aris ariwatan-lamunan terhenti" xder...then aku carik lagu "ukays-disana menanti disini mnggu" pun takder gakkkkk..wtf!!! last2 aku tibai jr lagu aper2..."dewa-separuh nafas"...haihhh kecewanya...

tp yg menariknya karaoke kotak nie...slampuck yg duk bangkang dr mula xmo karaoke...nyanyi bole tahan gak...menjerit feeling gak nyanyi...fz jgn citer lh...dia paling semangat...parab? x sangka ingatkn pemalu nk nyanyi...bole tahan feeling gak nyanyi menjerit2 cam slampuck :)) awek fz? x join psl takut n terkejut kot tgk kitorg melalak...first time kot dia tgk camner beruk karaoke dlm kotak :))

tp aku kagum zarob...masa lagu pilihan dia...dia pilih boery marantika...semua bantai nyanyi tergelak2...tp time lagu aku..."dewa-separuh nafas" dia nyanyi melalak gak cam aku...join sama aku...time chorus jerit gile babi...rasa byk2 kotak kat situ...kotak kitorg paling memekik...dh lh time lagu aku tu...kitorg berdua jer nyanyi...yg lain pegi ambik tiket...gaya dia nyanyi mcam hafal lagu tu...padahal baru first time dengar...ahahaha...kagum2 :))



then kitorg nk tambah lagu lg...tp xleh...ramai dh beratur tunggu giliran nk memekik...aku tension...x kira...nk nyanyi gak...kitorg pegi tempat hijau yg mahal nya...satu lagu rm2...x kisah mahal...janji aku dpt nyanyi...pegi situ...sama gak...penuh gak...ramai tggu giliran nk melalak...wtf!!!

kecewa...kecewa...kecewa...masa ader lg 20mnt...kitorg pegi arcade games abiskn sisa masa yg ader...huhuhu
kat situ...kitorg daytona cam biasalh...ape lg game nk main kat arcade kalo ko mai ramai2...hehehe...masa sblm lumba...yg lain semua brlagak nk manual...aku sorang jer auto...lantak korang lh...yg menariknya time race nie...parab leading masa awal2...then final lap slampuck leading dr awal sampai akhir...tp yg kelakarnya...last corner...semua potong slampuck :)) ...first time main daytona ngan kwn2 aku dpt no 1 :))

then main game askar 4 org...kesian plak fz ngan awek dia time nie...diorg beratur beli pop corn...kitorg tgh main arcade...dh lah tu...psl game askarnya psl...kitorg mai lmbt...masing2 takmo blah...nk kejar pangkat :))
dlm wyg 300 bole plak aku jumpa barry ngan otot...lawak2...ahahaha

komen psl 300?...hmmm...jln citer dh menarik...effect semua...cuma aku tension ending jer...patut bole perkembangkn lg scene final battle tu...baru lh filem tu superb...setaraf LOTR...tp pengarah malas kot...tu aku tension ngan filem tu...ending x best...k lh...sampai sini lh...aku rasa dh panjang nie...karang panjang2 sgt org kata syok sendiri...tulis novel...takder plak org nk baca...huhuhu...hopefully u guys enjoy reading it ^^

No comments: