Tuesday 13 March 2007

Honeymoon Pantai Timur

arinie...pagi2 lg dh kena bangun...kena antar parent ke airport...
sempena ngan cuti sekolah nie...mak ngan ayah aku pegi honeymoon ke kota bharu...aper yg menarik kat kota bharu...aku pun x pasti...tp diorg akan pegi 3 hari 2 mlm...

as a result...adik2 aku kat rumah...aku kena uruskn...
actually x byk aku kena buat...psl ader atuk nenek kat rumah...so aku just uruskan pegi tuisyen diorg...mkn minum ader adik aku sorang nie form 3 uruskan...dia pandai masak...hohoho

haihhhh...cuti2 pun ader tuisyen...patut dh nama pun cuti sekolah...xyah lh ader tuisyen...tp demi kejayaan masa hadapan...berkorbanlh masa skrg nie...hehehe

so aku kena ulang-alik tiap2 ari mmu-rumah utk antar adik aku tuisyen...tiap2 mlm...adik2 yg berbeza tuisyen...nasib baik ader org jaga rumah...kalo tak...jwpnya aku kena tido kat rumah...kalo tido kat rumah...camner nk buat assigm...huhuhu

so training bola petang2...aku kena balik awal sikit...psl berkejar balik rumah...antar adik tuisyen...lepas jemput adik balik tuisyen...terus berkeja balik ke mmu semula...besoknya balik rumah balik...huhuhu

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.