Friday 16 March 2007

b0wling t0urney cAncel :(

haihhh...arinie aku dpt khabar sedih...
tournament bowling amateur dijadualkn jumaat mlm terpaksa dibatalkn disebabkn kurang pernyertaan...alaaaaaa
baru jer semangat nk join...siap practise lg...tp tetiba cancel lh plak...syg2
bukan senang nk jumpa tournament hanya utk budak2 beginner nie...asyik2 join tourney bowling mesti yg power2 tahap dewa menang...xder chance langsung...bottom 10 jer memanjang
bila ader peluang nk merasa top 10...tourney cancel lh plak...adehhh
aper2 pun...nk kena meramaikn lg budak2 main bowling kat mmu nie...mari kwn2ku...rakan2ku...kita berbowling...seronok wooo...x tipu...hehehe

bersama2 post ini aku sertakn gambo silam ketika kitorg join tourney bowling triplex anjuran club bowling mmu baru2 nie...huhuhu...sape sangka...dpt no 2...mcam x caya lh plak...menang nasib kot...takpun ramai yg power2 x join...muahaha...aper2 pun...kredit to Joe...psl score dia lh kitorg menang...dia "man of the match" lh senang citer...hehehe

team aku time nie : "aku, fz, joe"
dr kiri parab, joe, aku, akmal, fz, slampuck (parab, akmal, slampuck satu team ^^)

No comments: