Tuesday 13 March 2007

PTPTN 2

aku baru check website PTPTN...aku rasa korang patut tau perkara nie...

"Pengumuman Terkini PTPTN
Pembukaan One Stop Center PTPTN

Mulai hari Isnin, 26 Februari 2007, One Stop Center PTPTN telah dibuka di alamat berikut:
Unit 1 & 2A, 2B, Level 2, Stesen Sentral Kuala Lumpur50470 Kuala Lumpur

Berikut adalah perkhidmatan yang disediakan:
a) Mengendalikan pertanyaan dan aduanb) Pembayaran pinjaman PTPTNc) Pembukaan & tambahan deposit SSPNd) Kemudahan capaian internet bagi urusan PTPTN

Waktu Operasi
Hari: Isnin - Jumaat
Masa: 8:30 pagi - 5:00 petang"

diorg dh pindah atau bukak cawangan baru...aku x pasti...tp yg pasti...ader problem...korang bole call sini HOTLINE PTPTN: 03-2098 3939

masa aku singgah2 website PTPTN nie...ader perkara menarik aku terbaca...

"Mutiara Kata
Rasulullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: “Diri seseorang mukmin itu masih bergantung kepada hutangnya sampai hutang itu dibayar”.


...hohoho pedas tu...sila ambil perhatian...aku terasa lh plak...mcam perli aku :))

No comments: