Saturday 17 March 2007

Man.United vs AF5

arrggghhhhh...damn2...mlm nie aku tension...
apsal lh match man.u nie buat awal...kul 845mlm...bukan game man.u slalu kul 1 ker...last game...

psl game man.u start awal...aku x dpt tgk AF5 kat bilik tv...tension2!!
camner nk lwn hak penyiaran bilik tv hb2 nie...yg peminat AF5 nya cuma melayu jer tp yg peminat man.u...melayu+cina+india+international...kalah vote wooo...nk gado pun pikir 100x...ahahahaha

tp aku tetap tension...dh lah first konsert AF5 terlepas tgk...nk balik tgk kat rumah...family bercuti ke Tangkak...xder org kat rumah...pegi mane2 mamak pun confirm semua bukak game bola...x psl2 melepas nk tgk perfomance dua awek aku...Haleza n Diya...hehehe :x :x :x

bersama2 post kalinie aku share lg sekeping gambo Haleza aku jumpa kat internet...hehehe AFUNDI HALEZA!








No comments: